Uvjeti korištenja i kupovine
Opći uvjeti prodaje i isporuke (OUPII)
- Općenito
1.1. Ovi uvjeti prodaje i isporuke vrijede u okviru cjelokupnog poslovnog odnosa za našu ponudu, potvrde narudžbi, izdavanja predračuna, isporuku i račune, kao i za sve druge isprave vezane uz prodaju u našim poslovnim prostorijama, kao i u slučaju veleprodaje (koja se odvija komunikacijom na daljinu).
1.2. Posebni uvjeti (odstupajući od općih uvjeta prodaje i isporuke), osobito uvjeti kupca, vrijede samo ako su posebno ugovoreni i pisano potvrđeni s naše strane. Promjena na računu ili na zamjenskoj potvrdi nije moguća.
- Narudžba
2.1. U slučaju kada je roba raspoloživa na skladištu dobavljača, kupac plaća robu avansno u punom iznosu sukladno izdanom (pred)računu ili ponudi. Kupac će biti obaviješten o točnom datumu kada može preuzeti robu.
2.2. Uplatom cjelokupnog iznosa, kupac potvrđuje narudžbu, a rok isporuke počinje teći od tog trenutka. Nakon što je kupac uplatio cjelokupni iznos, te ostale troškove i naknade navedenih u ovim OUPII-ima, kupac može preuzeti robu ili mu roba može biti isporučena, kojom prilikom će dobiti račun.
2.3. Nakon uplate cjelokupnog iznosa, ukoliko je roba prodana sa skladišta prodavatelja i odmah je bila dostupna kupcu za isporuku, prodavatelj može , na zahtjev kupca, odobriti zamjenu za drugu robu. U slučajevima kada roba nije dio redovnog asortimana prodavatelja, već je bila naručena isključivo za kupca, prodavatelj ne odobrava niti povrat niti zamjenu.
2.4. Kupac ima pravo kupiti izložbene primjerke. Ostaju pridržana i uobičajena sitna odstupanja u izvedbi u odnosu na vizualna odstupanja i u rasponu kelvina u kojem je određena boja svjetlosti, jer su uzorci odnosno modeli kupcu prikazani samo u svrhu informiranja i približnog određivanja karakteristike robe, bez jamčenja jednakosti.
- Kupoprodajna cijena
3.1. Cijene navedene u ponudi prodavatelja su fiksne konačne cijene koje uključuju porez na dodanu vrijednost. Postoje i veleprodajne cijene s rabatom koje se razlikuju od navedenih maloprodajnih cijena, a koje u dogovoru s kupcem, prodavatelj istom dostavlja na e-mail.
3.2. Prodavatelj u reklamnim materijalima i u prodavaonicama ističe proizvode na popustu. Uz izložene proizvode Prodavatelj na reklamnim materijalima iznosi mogućnosti konačne cijene, s obzirom na razne moguće specifikacije proizvoda (npr. materijal, boja, dimenzije). O konačnoj cijeni proizvoda Kupac se informira u ponudi sastavljenoj za Kupca s obzirom na specifikacije proizvoda te s obzirom na popust primjenjiv u trenutku sastavljanja ponude.
- Rokovi isporuke
4.1. Rok isporuke na koji se prodavatelj obvezuje naveden je u narudžbi. Ukoliko se prodavatelj neće moći pridržavati navedenog roka, dužan je obavijestiti kupca o tome na način opisan točkom 5.2.
4.2. Prodavatelj ima pravo raskida ugovora i oslobođen je obveze isporuke ako je proizvođač obustavio proizvodnju naručene robe ili ako je zbog naloga upravnih organa, smetnji u prometu ili pogonu, štrajka, isključenja, manjka sirovina i svih slučajeva više sile izvršenje neprimjereno otežano ili postane nemoguće, a prodavatelj je za navedene događaje saznao tek nakon što je potvrdio narudžbu. U tom slučaju prodavatelj će o tome odmah obavijestiti kupca na način opisan točkom 5.2., a kupac ima pravo na povrat uplaćenog novca.
4.3. U slučaju nastupa pandemije ili virusa poput COVID-19 postoji mogućnost dužeg čekanja isporuke proizvoda. Nastojati ćemo sve Vaše narudžbe isporučiti u što kraćem roku, a obvezujemo se isporučiti proizvode u krajnjem roku od 6 mjeseci, osim u slučajevima opisanima pod točkom 4.2. kada imamo pravo raskinuti ugovor.
- Isporuka i kašnjenje u preuzimanju robe
5.1. Isporuka i preuzimanje robe obavlja se u mjestu sklapanja ugovora, tj. u sjedištu, odnosno poslovnici ili skladištu prodavatelja, ukoliko nije drugačije ugovoreno. U ovom slučaju se mjesto sklapanja ugovora (sjedište, poslovnica ili skladište prodavatelja) ugovara kao mjesto preuzimanja robe. Ukoliko nije drugačije ugovoreno, o prijevozu robe se treba pobrinuti kupac o svom trošku i na svoju odgovornost.
5.2. Prodavatelj će kupca obavijestiti telefonski e-mailom, SMS-om ili da je roba koju je naručio pristigla.
5.3. Prodavatelj i kupac su odgovorni za točnost podataka navedenih pri sklapanju ugovora te su u slučaju promjene podataka dužni drugu stranu odmah obavijestiti o tome.
5.4. Kupac je dužan preuzeti robu u roku od 30 dana.
5.5. Ukoliko se kupac u roku od 30 dana od dana zaprimanja obavijesti ne javi i ne preuzme robu, prodavatelj je ovlašten uz ostavljanje kupcu primjerenog naknadnog roka uz istodobnu najavu raskida ugovora raskinuti ugovor nakon proteka tog naknadnog roka, te robu upotrijebiti u druge svrhe.
- Uvjeti plaćanja
6.1. Plaćanje kupoprodajne cijene se vrši na blagajni u gotovini ili drugim sredstvima koja zamjenjuju gotovinu (virmanski). Prikazane cijene vrijede za sve vrste plaćanja.
- Pridržaj prava vlasništva
7.1. Roba ostaje do podmirenja cjelokupnog iznosa kupoprodajne cijene i eventualno nastalih dodatnih troškova u vlasništvu Prodavatelja.
7.2. Robu se ne smije opteretiti ili založiti.
- Prijelaz rizika
8.1. U času predaje robe, rizik slučajne propasti, oštećenja ili uništenja stvari prelazi na kupca. Ako predaja stvari nije izvršena zbog kupčeva zakašnjenja (ne-preuzimanja), rizik prelazi na kupca u času kad je došao u zakašnjenje (trebao preuzeti).
8.2. Ukoliko prodavatelj na zahtjev kupca robu treba isporučiti na drugom mjestu različitom od mjesta sklapanja ugovora, predajom robe špediteru ili transporteru, rizik prelazi na kupca.
- Odgovornost za materijalne nedostatke
9.1. Kupac je dužan obavijestiti prodavatelja o vidljivim nedostacima, bez odgađanja. Kod skrivenih nedostataka, odnosno nedostataka koji se nisu mogli otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja robe, kupac je dužan o tim nedostacima obavijestiti prodavatelja bez odgađanja, a najkasnije u roku od 6 mjeseci od kupnje. Primjedbu na kupljeni proizvod ili uslugu možete osobno predati u prodajnom centru, putem pošte na Inter H-B d.o.o. Oranice 54, 10090 Zagreb ili putem maila info@interhb.hr
9.2. U slučaju pravovremene i uredne obavijesti kupca, prodavatelj će popraviti proizvod, predati drugi proizvod bez nedostataka, sniziti cijenu ili vratiti plaćeni iznos za proizvod. Inter H-B d.o.o. ima pravo odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
9.3. Kupac prima na znanje da prodavatelj nije odgovoran za nedostatke koji su kupcu bili poznati ili mu nisu mogli ostati nepoznati u trenutku sklapanja ugovora (npr. kupac je proizvod zbog dotičnog nedostatka kupio po nižoj cijeni), ali snosi odgovornost za nedostatke koje je kupac mogao lako zapaziti, ako je izjavio da proizvod nema nedostataka ili da ima određena svojstva i odlike. Prodavatelj nije odgovoran za odstupanja pod točkom 2.4. i kupac ne može tražiti raskid ugovora za neznatne materijalne nedostatke. Kupac se prije uporabe odnosno postupka održavanja treba informirati kod prodavatelja o nejasnoćama oko korištenja odnosno održavanja robe koju je kupio.
9.4. Kupac je ovlašten samo s garancijskim listom koji je dobio pri kupnji i/ili s originalnim računom isticati svoja jamstvena prava. Proizvođač daje jamstvo na proizvod. Kada kupac ostvaruje prava iz jamstva, tada ima pravo podnijeti reklamaciju proizvođaču putem prodavatelja. Za odobrenje jamstva moraju se ispuniti sljedeći uvjeti:
– da je proizvod montiran od strane stručne osobe
– sukladno specifikaciji i preporuci dobavljača (npr. ako je svjetiljka za unutarnju upotrebu – da je montirana unutra, a ne vani)
– da je proizvod korišten maksimalno 12h dnevno
– mogućnost traženja izlaska stručne osobe na teren, kako bi se potvrdilo da je roba adekvatno montirana i da nema problema sa instalacijama koje su dovele do problema s radom
– sva reklamirana roba unutar jamstva mora biti odobrena od strane proizvođača.
9.5. Troškovi provjere od strane stručne osobe će biti naplaćeni kupcu, ako se pokaže da je roba montirana suprotno preporuci proizvođača. Prodavatelj ne odgovara za sporedne troškove kao što su demontaža i montaža, transport, troškovi dizalice i slični troškovi.
9.6. Jamstvo ne pokriva kvarove nastale zbog:
-Neadekvatne instalacije, nestručnog rukovanja ili neadekvatnog održavanja.
– Mehaničkog, kemijskog ili bilo kakvog drugog vanjskog oštećenja nastalog prilikom raspakiravanja uređaja
– Varijacija u naponu električne mreže, udara groma i pratećih pojava, više sile i elementarnih nepogoda.
– Korištenje uređaja za povezivanje drugih priključnih uređaja, dijelova ili potrošnog materijala koji nisu proizvod ili odobreni od strane proizvođača
– Nestručnih prepravaka, popravaka i posljedica nastalih uslijed istih
– Korištenje izvan granica navedenih u uputama, parametara radnog režima, okruženja, i/ili radnih opterećenja preporučenih od strane proizvođača.
9.7. Gubitak garancije
– Ukoliko utvrdimo da je na reklamiranoj opremi izvršena neovlaštena servisna intervencija
– Ukoliko utvrdimo nepridržavanje gore navedenih uvjeta.
- Važeće pravo, pridržaj prava
10.1. Ovi OUPII-i su sastavni dio svakog pojedinačno sklopljenog ugovora.
10.2. U pitanjima koja nisu regulirana ovim općim uvjetima, mjerodavni su važeći zakonski propisi s posebnim osvrtom na odgovarajuće važeće odredbe Zakona o obveznim odnosima.
10.3. U slučaju spora koji bi eventualno mogao proizaći iz ovog ugovornog odnosa Inter H-B d.o.o. i kupac obvezuju se ponajprije pokušati spor riješiti mirnim putem, a ukoliko isto nije moguće, ugovaraju nadležnost Trgovačkog suda u Zagrebu.
10.4. Ovi OUPII-i su na snazi do stupanja na snagu novih OUPII-a objavljenih od prodavatelja. Po jedan primjerak ovih OUPII-a će biti izvješen od strane prodavatelja u sjedištima i službama za kupce, te tako obznanjeni, a kupci će uvjete koji se primjenjuju na njihovu kupnju dobiti u mailu.
10.5. Ukoliko su pojedine odredbe ovih OUPII-a nevažeće, neprovedive ili ništave, odnosno postanu nevažeće, neprovedive ili ništave nakon sklapanja ugovora, to neće utjecati na važenje preostalih odredbi ugovora koje će ostati nepromijenjene i nastavit će se primjenjivati. Nevažeće, neprovedive ili ništave odredbe zamijenit će se novim važećim odredbama pri čemu će se polaziti od svrhe odnosno ekonomskog cilja koji su se željeli postići nevažećom, neprovedivom ili ništavom odredbom. U slučaju da je neka odredba suprotna prisilnim propisima Republike Hrvatske primjenjuju se prisilni propisi.