Reklamacije i povrat

Kako reklamirati proizvod?

Pošaljite nam informacije s brojem računa i opisom reklamacije e-mailom na info@interhb.hr, ispunite obrazac za reklamaciju dolje, ili se javite telefonski na 099/ 8186 645.

Također možete neispravan proizvod poslati na našu adresu Oranice 54, 10090 Zagreb sa fotokopijom računa i jamstvenim listom.

Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:

  • može li se proizvod zamijeniti za novi,
  • može li se za proizvod vratiti novac,
  • da li je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.

Zamjena / povrat

U slučajevima da niste zadovoljni naručenim proizvodom pošaljite nam ga neoštećenog u roku od 14 dana i dobit ćete povrat novca ili zamjenski proizvod, ovisno o vašim željama.
Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novca / slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca / zamjena za novi proizvod biti će odrađena unutar 2 – 3 dana, a najkasnije unutar 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte na info@interhb.hr ili putem telefona 099/ 8186 645.

Lažne reklamacije se naplaćuju ovisno o utrošenom vremenu za potvrdu ispravnosti.

Jamstvo i rok povrata

Jamstvo ne pokriva kvarove nastale nestručnim rukovanjem, djelovanjem više sile (udar groma, požar, poplava i sl.), mehanička oštećenja, istrošenosti i sl. U slučaju da nije moguće izvršiti popravak ili zamjenu u roku od 45 dana od prijema robe na servis vraćamo Vam novac.

Svaki proizvod ima priložen i jamstveni list koji može sadržavati posebne odredbe ili dugotrajnije jamstvo pa Vas svakako molimo da ga prije upotrebe pročitate.

Sve reklamacije rješavamo najkasnije u roku od 45 dana popravkom neispravnog proizvoda, zamjenom za novi ili povratom novca, ovisno o vrsti proizvoda i dogovoru s kupcem.

Online prijava reklamacije